MILTÄ MUN HUONE NÄYTTÄÄ JOULUNA? // BLOGMAS #12

"Metri metriltä se mäki pienenee" - Matti Nykänen

Oho, puolessa välissä ollaan! Kolme postausta tipahti myös välistä, mutta annettakoon se anteeksi selityksellä "joulukiireet". Lahjoja on paketoitu ja kortteja tehty sellaisella vimmalla, ettei muuta ole päiviin mahtunut.

Vaikka olenkin aikamoinen jouluintoilija, eivät joulukoristeet löydä mun huoneeseen kovin runsain määrin. Oikeastaan, mulla on aika niukat muutokset.

Huoneeseen virittelin kaamosvalot jokin aika sitten, ja ne menee hyvin myös jouluvaloista. Rakastan erilaisia tunnelmavaloja, joten mua ei haittaisi, että noita olisi vähän enemmänkin. Toinen rakas tunnelmavalonlähde on kynttilät, jotka palaa täällä aika tauotta, jos vain paikalla olen. Nyt vuorossa on tietenkin adventtikynttilät, jotka bongasin Ikeasta.




Samalta pöydältä kynttilöiden seurasta löytyy Tigeristä bongattu euron kauris, joka toimittaa hyvin poron virkaa mun minikokoisen tekojoulukuusen vieressä. Sille saatiin joulukoristus pätkäisemällä kuusen nauhasta pieni pala.

Ja siinä se! Lukuunottamatta lahjakasaa mun huoneen nurkassa, pitää alkaa toimittamaan oikeisiin osoitteisiin piakkoin...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

ERISTÄYTYJÄ, ÄLÄ JÄÄ PUUN ALLE

INTERRAIL + ROADTRIP 2018, OSA 3

SUOMI, MEIDÄN MAA JA MEIDÄN KIELI // BLOGMAS #6