TÄÄLTÄ TULLAAN!

Heipsunkeiksun!

"Se on ihan fifty-sixty miten käy" - Matti Nykänen

Hoidetaan ensin alta pois kaikki ekalle postaukselle pakolliset seikat:

1. Mun nimi on Noora
2. Asun Mikkelissä
3. Oon 18-vuotias
4. Abi
5. Harrastan epäsäännöllisen säännöllisesti taistelulajia nimeltä bujinkan budo taijutsu, valokuvaan, videoin, luen, pelailen videopelejä ja välttelen urheilemista parhaani mukaan
6. En omista lemmikkejä, mutta monta pehmoeläintä kyllä
7. Twitter ja Instagram löytyy --> @neswua

Nykänen tiivistää mun ajatukset tästä blogista aika hyvin. Blogihistoriani on pitkä ja kivikkoinen, monibloginen ja taukoja täynnä, mutta uudet alut innostaa aina - jospa tästä nyt tulisi jotain?


Blogi tulee olemaan arkipainoitteinen, koska sitä mun elämässä eniten tapahtuu - oon tosiaan tuleva abi, joten blogissa tulee erityisesti näkymään opiskelu ja ylppäreihin lukeminen. Tää blogi on osin myös olemassa jo omaa motivoimista varten. Käyn myös osa-aikaisesti töissä Burger Kingissä.

Mua kiinnostaa paljon matkustelu, sillä vieraat kulttuurit on tosi kiehtovia. Tänä vuonna oon jo kerinnyt Islantiin, Romaniaan, Sveitsiin, reilaamaan ja asuntoautoilemaan pitkin Euroopppaa. Syyslomalla oon lähdössä Lontooseen (lennot ja majoitus on jo ostettuna!), joten myös muutamia matkustelujuttuja on varmasti luvassa.






Muita juttuja joista ehdottomasti pidän on kahvi, kissat, postikortit ja kasvisruoka. Pyrin vegaaniutta kohden, mutta yhä suklaa ja muut maito- ja munapitoiset herkut kiinnostavat liikaa. Blogissa tulee myös siis näkymään kasvisruokajuttuja ja muita vegaanikokeiluja, joilla koetan motivoida sekä itseäni että muita kasvisruokaan päin.

Ensi kertaan!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

ERISTÄYTYJÄ, ÄLÄ JÄÄ PUUN ALLE

INTERRAIL + ROADTRIP 2018, OSA 3

SUOMI, MEIDÄN MAA JA MEIDÄN KIELI // BLOGMAS #6